Linderöd ikväll

Var ganska pigg i morse när klockan ringde, trots det var en halvtimme tidigare än igår. Somnade ganska fort efter jag lagt mig, var så trött så jag inte ens orkade ha vänner på, och då är jag trött !! Älskling sov så gott när jag körde, eller ja jag väckte såklart honom när jag skulle köra : ) Idag jobbas det till 13. Jag och Jill nu på fm, trevligt för det händer inte så ofta.

Ikväll är vi hembjudna till Pappa och Jill på middag. Jills äldsta son Rickard och hans tjej Stina ska också dit, ska bli trevligt. Inget slår Pappas och Jills mat !! Vi båda är lediga imorgon så det blir sovmorgon tillsammans. Sen ska vi på påskmiddag hos Mamma.

 Jobba nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0