Klipp ikväll.

Nu sitter jag och försöker få i mig lite frukost, går inget vidare bra. Jag kommer nog aldrig att bli någon frukost människa. När jag är klar här ska jag in i duschen sen fixa till mig, när jag är färdig ska jag köra till stan. Ska träffa Hanna och Anna,  köpa något till bebisen. Sen ska jag träffa Lisa och flickan : ) Jag längtar så mycket!! Får snart reda på om dem kommer hem idag eller inte, annars blir det besök på sjukhuset.

Hoppas ni alla får en bra dag, ser ut att bli ett skönt väder.

Ikväll kommer Elin hit och klipper mig, vilket verkligen behövs. Funderar på ett rejält klipp. Det behövs iaf tunnas ut enormt mycket, jag har nog världens tjockaste hår !!!

Sen ska Adam sova här inatt, Mamma ska iväg på personalfest. mysigt att ha honom här.


Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0