kan inte bli bättre !

Vaknar tidigt nuförtiden, sen har jag svårt för att somna om. Dem ringde och ska komma och fixa tvspels rummet på onsdag, äntligen! det kommer bli så snyggt!!

Idag ska jag in till stan, möte på ams klockan 14 sen ska jag försöka hitta en klänning eller kjol sen present till Bianca, hon fyller 1 år på onsdag, inte klokt vad tiden går.

I em ska vi titta på hus, jag har redan varit i det och Jokke med, det är med en sista koll. Lite tradigt då min bästa vän också ska på visning på det huset idag, men det är väl så det är ?

är sugen på att grilla flera kilo med kött ikväll ! Ska inom maxi och bunkra upp !! Dem andra ska dricka alkohol så då ska jag kränga kilovis med kött !! haha..

Inatt blev javg sugen på leverpastejmacka, så gott !! Försökte få Jokke till att bre till mig men han säger bara "'än så länge kan du själv" haha ja men jag måste ju testa : )

Nu äter jag hallonfil och apelsinjuice. Ska vänta med att ta mina järntabletter till ikväll för tydligen kan dem göra så man blir illamående och med tanke på att det började i tisdags då jag började med dem så kanske? Ska tta en postafen nu så jag orkar med dagen.

Ha en bra dag mina vänner, jag ska skicka lösen under helgen, har inte tid nu då ni är många.

och vilket underbart väder det är idag !! : )
 

Kommentarer
Postat av: MmaddizzZ

GRATTIS! Lycka till! Hade varit skoj att få fortsätta följa er. Det är så mysigt med bäbisar! :)

2009-04-17 @ 13:12:47
URL: http://mmaddizzz.blogspot.com
Postat av: Lisaa

ja sen får du inte heller ta niferex ihop med mjölkprodukter för då tas inte järnet upp tillräckligt. bara så du vet om du inte redan viste haha.

Vibeke har gått upp till födelsevikten alle redan hon blir nog en liten tjuckis.

Det tog rätt lång tid när bvctanten va här . hoppas allt gick bra på arbetsförmedlingen.

(fan va nice me grillat, avundsjuk utav bara fan!!!)



pussss(L=)

2009-04-17 @ 15:26:48
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Sofia

Var ligger huset ni ska titta på? :) Kram

2009-04-17 @ 18:36:05
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: sara

Min BM rådde mig till att ta järntabletterna på kvällen innan jag går och lägger mig. och att man skulle ta den tillsammans med lite juice. Hoppas du slipper ditt illamående snart! Kram

2009-04-17 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0