Joakim löfstedt, jag älskar dig !

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar Joakim. Han är den finaste/snällaste/omtänksammaste människan jag träffat. Jag har aldirg förr träffat en kille som haft allt jag sökt. Joakim har mer än det. Jag vill leva med honom i resten av mitt liv, och för var dag som går blir jag mer kär i honom. Varje gång vi kysser varandra så pirrar det till i hela kroppen. Och att det fortfarande gör det, är kärlek det ! Jag vet att vi ska bli gamla ihop.  När vi var hos Jokkes mamma häromdagen sa hon att det syntes i Jokkes ögon hur mycket han älskade mig när han tittde på mig, det hade hon aldrig sett innan. Och jag känner samma, aldrig har jag älskat någon så starkt.




Kommentarer
Postat av: Joakim Löfstedt

Älskar dig mitt hjärta. Du är världens underbaraste!

2009-04-02 @ 06:36:46
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0