Jag vill nu !!

Blev inget nagelfix idag heller.. Såhär är det med mig, har jag bestämt mig för en sak vill jag det ska hända direkt !!! Och jag vill fixa mina naglar nu !!!!!!!!!! Någon som är intresserad? haha.. Aja hör inte hon av sig innan fredag så prövar jag Julias nageltant på måndag.

 Cs nörd !!

 Allan håller sig i skuggan.

 Mamma pratar i mobil.

 haha vilken min..

 Adam i soffan..

 Adam grillar Marshmallows

 Premiärgrillningen 2009

 Adam i mina solisar

 Alla har lustiga sovställningar.


Dagen/ kvällen har varit mycket trevlig. Nu är jag trött och ska snart sova. Ska på ett viktigt möte imorgon, sen ska jag in och skälla på ams !!!  Sen blir det fik och mys med Lisa och förhoppningsvis kel med bebismagen för sista gången.!


Kommentarer
Postat av: therese löfstedt

Får be om ursäkt att jag inte haft tid med dina naglar men Ronja har varit sjuk till och från nu i 3 veckor, sjuk en dag frisk 2 osv. Imorgon blir det vårdcentralen för idag har hon också haft feber, det är jätte jobbigt och jag hade faktiskt mer än gärna rymt undan en stund och gjort naglar på dig men det stora hela är ju att hon är så fruktansvärt mammig och ännu värre när hon inte mår bra.

2009-04-06 @ 00:10:49
URL: http://thereselofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0