Jag ska måla hela världen lilla mamma

Har gått kalas på jobbet, har redan fått två jobbdagar och har ändå inte gått klart min brevidgång. riktigt bra !! Skrev på avtal idag med, och lönen är mycket fin !! Bättre än kommunalt, haha !!! Nu ska jag minsann ta tag i soppan, har ju varit sugen i evighet på den. Sen ska jag lura ut Jokke på en promenad, han får skippa gymmet idag, så tar vi en lång promenad tillsammans, ska köpa matchande träningsoveraller med !! Haha !

Imorgon ska jag in till stan och mysa i tivoliparken med Lisa, och självklart spela kubb. Så vi hoppas på fint väder.

Koka soppa var det nu, kanske på en spik? Nej..

hörs säkert sen.

PussochKram

Grattis till min älskade mormor som idag blir 65 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0