Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan ut !!

Just nu är allt i livet kalas, har ett jobb som jag trvis kalas med. Har världens finaste sambo, som är världens underbaraste/snällaste/sexigaste och mycket mer människa, som jag vill dela allt med !! Och framtiden är verkligen vår. Jag ser fram emot att dela alla mina dagar med dig. Och aldrig har någon människa fått mig att må såhär bra. Du är helt fantastisk Joakim Löfstedt !! Du får mitt hjärta att slå ett extra slag !! Jag kommer föralltid att vara din !! All kärlek till dig.



 Du är den jag vill åldras med.



                                         


Kommentarer
Postat av: Jokke

Så himla söt du är! Du är det finaste jag vet. Och burning inside?!! Älskar dig min tossiga kvinna. Och framtiden till hör oss...

2009-04-09 @ 06:40:02
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0