Härligt härligt..

Usch vad trött jag är.. och jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Så vi ska fixa lite här sen lägga oss. Jag ska upp tidigt imorgon, börjar jobba klockan åtta.

När jag slutat jobba ska vi alla mötas utanför parkeringen på mitt jobb, sen kör vi mot Kivik. Ska äta på någon restaurang sen ska vi gå på stenshuvud. Ska självklart ta med Kameran, det ska bli riktigt roligt imorgon. Får se om Jokke skjutsar mig till jobbet imorgon och kör och hämtar mig sen eller han åker med mamma till degeberga. Det återstår att se och det är ju inte hela världen : ) Men jag tycker allt han förtjänar lite sovmorgon imorgon.

4 dagar kvar !!!

Nej nu blir det avsminkning sen sängen, natt natt !!


och, GLAD`PÅSK !!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni får en riktigt trevlig dag :)

2009-04-11 @ 09:20:20
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: Jokke

klassisk musikvideo hjärtat ;-)

2009-04-11 @ 11:41:43
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0