GRATTIS GRATTIS !!!

Tidigt tidigt i morse födde min älskade vän en liten flicka !!! Ett stort grattis till familjen Jönsson/ Olsen. Och jag har redan fått se henne : ) Kopia av Lisa ! Längtar tills jag får hålla henne !! Tusan att jag jobbar kväll !!

Idag är det jobb mellan 14.30 - 22.00.. Jokke ska lämna och hämta mig för han ska träna fotboll ikväll. Annars sker det inte så mycket idag för min del. Det är ju inget direkt vackert väder ute så någon promenad är inte så lockande.


http://liese.blogg.se/ 


Förstår mig inte på folk som nu bara för att Lisa fött tror sig känna henne, bara för man skrivit lite på bloggen osv. Stackars Lisa. Och det är ju mindre kul när folk berättar om sånthär innan hon själv fått göra det. Tråkigt att folk ska va så på hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så är det alltid när någon får barn, vet precir hur det känns!

Puss

2009-04-08 @ 10:46:11
URL: http://itsallaboutus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0