Den blick du gav mig så underbar den kändes.

Underbart att vakna och se att det är strålande väder ute ! Har precis ätit frukost, har fått dille på kaviarmackor, synd bara att det luktar så fruktansvärt äckligt och eftersmaken är inte hallon. Ska dricka upp min oboy sen borsta tänderna. Ska ringa och väcka Mike vid halv elva, har tyckte jag skulle vänta till ett men icke !! Ska inom mormor med och låna solskyddsfaktor, blev röd sen sist vi satt ute och det är inte spec spännande att bränna sig. Har säkert lättare för det nu när jag inte solat solarie på evigeter, men det gör jag iof inte nu när det är vår/sommar. Jag brukar alltid bli lite ljusare i håret till sommaren men detta året kan jag inte det, då det inte är bra att färga håret när man är gravid och spec inte bleka det, och jag hade behövt avfärgning och sånt innan jag kunnat sätta i färgen så nej det sturntar vi i. Óch jag ska ha det längre nu så det blir inget klipp på länge, haha herregud hur kommer jag se ute egentligen?

Aja nu ska jag sätta lite mascara på ögonen sen knalla iväg.

Ha en bra dag !

Älskar dig min underbara Jokke

Kommentarer
Postat av: Lisaa

skönt att illamåendet är över, vissa andra hade inet sån tur haha :)

hur ska ni fira valborg?

2009-04-29 @ 12:11:11
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: sandra

Det där med att färga håret är så olika.. har du lätt för att få missfärgat hår ska du inte göra det annars så är det fritt fram.. jag färgade mitt när jag var gravid och ingenting hände (nåt dåligt då). ha en fin dag!

kramis

2009-04-29 @ 12:44:21
URL: http://sannisunshine.blogg.se/
Postat av: Julia

Det har nog att göra med att om du färgar håret på en salong använder dem en massa farliga medel, väte etc...

2009-04-30 @ 11:10:35
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0