blås väder..

Filmen var riktigt bra igår, kan verkligen rekommendera den till er som inte  sett den. Var ett par scener jag la huvudet i Jokkes knä, annars var det inte så farligt. Var hemma lite över nio, la oss i soffan och mös lite. Sen gick vi och la oss vid halv tolv.

Jag vaknade vid nio och kunde inte somna om, har sån fruktansvärd huvudvärk och mår illa. Anton döps idag, men jag känner att eftersom jag mår som jag gör så stannar jag hemma, inte värt att spy i kyrkan. Så det blir bara en lugn dag för min del.

orkar inte sätta lösen nu, ni är så många som ska ha så det får bli se, ska vila lite nu.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haa, visst är jag rolig !=) Hade inte så mkt annat för mig, låg hemma hela dagen och var sjukt bakis. Hela lördagen gick till skogen och idag mår jag med halv konstigt. Nu skall det strax äta frukost, skall ev till helsingborg idag får se om jag oorrka .Kramis

2009-04-19 @ 09:45:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Lisaa

" Var ett par scener jag la huvudet i Jokkes knä" fattar du hur SJUKT perverst det låter för en sexuellt frustrerad kossa som mig?! :D:DD:D

2009-04-19 @ 13:25:54
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0