bindor, tandkräm och halstabletter.

Igår var vi jättetrötta, gick och la oss halv tio. Tittade lite på vänner sen helt plötsligt fick jag magsmärtor som inte var av denna värld (matmagen, inte bebismagen) Tårarna rann så ont det gjorde och det ville verkligen inte gemed sig, men efter en stund lugnade det sig lite och jag kunde somna. Vaknade inatt av smärtan och tänkte "inte igen" gjorde precis lika ont som innan och jag bara låg där och trodde på fullaste allvar att jag skulle dö, ville inte väcka Jokke. Gick upp och drack lite vatten sen gick jag lite här i lägenheten, efter ett tag lugnade det sig så då la jag mig igen och somnade direkt. Och vad tror ni jag vaknar av i morse? Självklart magsmärtan.. det har precis släppt. Så här sitter jag livrädd över att äta något, kan ju förvärra det. Men jag tänkte jag ska göra mig en kopp tea.


Vad denna dagen har att bjuda på vet jag inte, ska iaf träffa Julia och det var längesen!! Hoppas på att ta en promenad med henne, eller får vi sitta på hennes balkong när solen vill titta fram, vi har ingen hos oss förräns på kvällen.

Sen i em ska vi städa ur "tvspelsrummet" för imorgon bitti kommer dem och målar om där, och flyttar vi inte innan oktober blir det snart ett barnrum : )

Har glömt berätta om gårdagen, körde in till stan och mötte upp Lisa och Vibeke såklart. Bam och Sofie. Gick lite i affärer sen köpte vi med oss lunch, jag från trendie och Lisa och Sofie från duvanders. Satte oss i tivoliparken och avnjöt den i det härliga vädret. När vi suttit där någon timme blev vi sugna på glass, så då gick vi till lilla torg och köpte glass, sen blev det några affärer till och tivoliparken igen. Jag körde hem vid fem tiden, hade jätte trevlig dag men underbart väder. En dag Jokke är ledig ska vi åka till tivoliparken, han skickade sms om det igår så vi får hoppas på fint väder nästa gång han är ledig.

Nu ska jag in i duschen.

Du har 188 dagar kvar till beräknad förlossning


Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Hoppas magsmärtorna har försvunnit nu. Kram

2009-04-21 @ 10:09:44
URL: http://mammaliinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan vara från mjölken om du har slarvat med den :) För då kan man få såna smärtor, hoppas de är bättre nu..

2009-04-21 @ 11:05:00
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja torsdag bör bli bra. Fast lite senare. När kan du? kramis

2009-04-21 @ 13:52:13
Postat av: soppan

jaa, lagom seg, har lyckats fixa en annan nu men allt står på engelska, lite drygt men bättre än stenåldersmsn :P hoppas allt är bra med er. kram

2009-04-21 @ 14:27:13
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Jokke

klart som tusan at vårt barn skall hete lill-Zlatan!!!! finns inget anat.... du ser, jag stavr lika bra som han ju! haha puss

2009-04-21 @ 16:54:53
URL: http://joakimlofstedt.blogg.se/
Postat av: Veronica

Många dagar kvar ;)Men snart du !

2009-04-22 @ 07:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0