Bilder från lördags..

 Restaurangen vi var på

 Mindre snygg taklampa

 Lena, Mormor, Lite av Mamma och en glad Tobbe.

 Morbror Hebba.

 Jag, Jokke, Adam,Mamma,Lena,Mormor, Tobbe,Ida och Packe.

 Pizzorna

 gott !

 Adam i bilen påväg till brösarp.


 min heta Jokke när vi var på brösarps backar

 Uppe på en backe

 Mormor och Josephine fikar kärleksmums

 Mammas kärleksmums !


 Morbror Figge fikar


Det var lite bilder från i lördags, nu ska vi hem till Mamma och äta påskamiddag ! LÄngtar efter sill, för det är något av det godaste jag vet !!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Är de magdas mamma ?

Verkar som ni haft trevligt! :) Onsdag ska jag på intervjuen klockan 13 ! =/ kram

2009-04-13 @ 13:08:38
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Lisaa

snacka om fräscha pizzor, ser snuskigt gott ut!!!!

Jahopp nu verkra det som lillasyster vaknat, vi hörs ! puss

2009-04-13 @ 15:18:55
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0