Skönt...

Känner mig mycket bättre ikväll och det känns skönt.. Blev inte så mycket shoppande på Eko för min del, lite shampo och tvättmedel och sånt bra och ha : ) Men det var trevligt med en liten utflytkt med mormor. Blev en lagom promenad med Leo, hade oturen att det börja regna direkt jag tagit på honom kopplet, men det vara till att bita ihop och börja gå.. Var tvungen att gå hem till Jörgen och hämta huvudnyckeln till gymnastiksalen eftersom jag har första gruppen nu.. och det startar imorgon, längtar verkligen efter barnen : ) och det är alltid spännande att se nya ansikten.  Nu ska jag göra klart den sista läxan sen lägga mig i soffan och mysa med Henrik.

Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0