Storshopping..

Idag har jag och Jokke varit och storshoppat. Först var vi på ikea i helsingborg och handlade en massa, jag älskar verkligen den affären. Sen åt vi lunch där för Jokke ville tvunget ha kättbullar, jag åt kycklingspett och någon konstig blandining med cous cous, russin och lingon det var verkligen inte gott. Men efterrätten var mycket fin !! när vi var klara på ikea gick vi vidare in till väla köpcenter, och jag var endast ute efter gina tricot, men fy för fan vad besviken jag blev när vi kom in där, inte ett enda fint plagg, fy fan !!!!! Riktigt besviken... men jag lyckades hitta lite på h&m det är alltid ett säkert kort.. Jokke handlade en skit snygg skjorta och kallingar och strumpor, så nu ska han gå modevisning för mig ; ) Vi fikade på något cafè där, jag köpte en chai latte som var riktigt äcklig, och sen peach tea som också var äckligt, sån otur haha...men vaniljsnäckan var jätte god : ) Och Jokke var nöjd med sitt och det är det viktigaste för mig : ) Sen när vi var färdig shoppade där så körde vi till city gross och shoppade.. bla så vi kan blanda jello shots mums ; )

Nu ska jag och min kärlek äta lite sen blir det mys i sängen, är trötta efter dagen.. och min rygg är inte bra idag..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0