Skogsmys med kottar och svampar.

Igår kväll var jag, Jokke och Ronja i skogen och plockade kottar och tittade på svampar : ) gungade lite och lekte med mullvadshögar.. när det börja mörkna så begav vi oss till floraparken för lite mer lek och bus. Där åkte vi kana och gungmotorcykel, hade jätte skoj. Sen började det bli väldigt mörkt så då skulle vi köra hem till Jonas och Tezz, men då ville inte Ronja åka bil utan hon och jag fick glatt promenera hemåt, tog sin lilla tid då vi mest flamsade som tur var så var det inte långt hem. Sen åt vi melon och drack julmust, inte jag och Jokke men dem andra. Jokke drack kaffe och jag min ramlösa som vanligt. Hade en riktigt trevlig kväll!!  Är verkligen förälskad i Ronja, och Bianca är ju världens snällaste bebis !


Nu är jag hemma och håller rast, så jag kan pussa lite på min kärlek. Slutar 13.00 idag, sen ska jag hem och byta om sen in till stan och fixa fransarna och ögonbrynen. Sen viktigast av allt är inom flaskbanken, blir ju fest imorgon. Och efter. som Jokke jobbar kväll idag så ska jag nog mysa till det med en flaska vin och idol sen mitt favoritprogram singing bee :)

Är lite halv jobbigt på jobbet nu.. min "favorit" tant är dålig och det verkar vara nära slutet för henne, det känns verkligen inte kul. Sen att vi bytt vårdtagare nu så jag går inte till henne längre heller...  jag vet att man inte ska festa sig vid sina vårtagare men jag älskar verkligen henne ! hon är så underbar...

sen hoppas jag att Jonas lyckades beställa biljetter till melodifestivalen.. Jag, Tezz, Jokke och Jonas ska dit.. Någon av männen får köra för jag och Tezz ska inta glädjedricka. Jag hade en bra idè att vi kunde cykla ner, eller ja att dem kunde cykla och jag och Tezz åka i släpvagn efter men det var inte så populärt... tråkigt..

Så nu ska jag pussa på min Jokke sen ut med middagarna..








 


Ha en trevlig helg mina vänner och ni andra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0