Sex and the city the movie..

Idag har vi varit iväg hela dagen, varit på blåa loppan och fikan, sen åt vi pizza med tezz och barnen.. Var leksugen med Ronja, jag är helt såld i henne!! hon är ett riktigt charmtroll..

blev lunch på subway idag, så gott så... och jag fick mina goda salt och vinäger chips !! finns inga godare chips.

Nu har vi precis kommit hem och ska lägga oss lättklädda i soffan och titta på sex and the city the movie.. Jokke fick välja film och söt som han är så väljer han den och jag blev super glad. Jag blir bara mer och mer kär i honom för var dag som går, han är verkligen det bästa som hänt mig och jag vet att det är han jag ska va med och avla på : )

hade lite bus för oss i stan idag... spännande och väldigt passionerat.. underbar känsla, och vi båda är lika spontana : )


Ha en trevlig kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0