Kvällen..

ikväll ska vi ta med Ronja till skogen och busa : ) hon är verkligen ett riktigt charmtroll.

Nej om jag ska ta tag i denna dagen och hoppa in i duschen så man blir människa idag också..  har svårt att slita mig från datorn, dumma Jokke som tagit hit datorn haha !! Han tyckte jag var osocial och gnällde att han inte fick några pussar, så jag får väl gottgöra honom men lite nakentid när han kommer hem igen, så han blir glad : ) Sen ska jag/vi försöka komma på vad vi ska äta ikväll.. jag har bara ätit nutrilett på dagen så jag behöver något lagat.. längtar tills nästa vecka, då ska vi åka och shoppa i helsingborg, och till ikea : ) skit skoj!!

nej duschen nu...


  Hanna skickade över bilder från hennes födelsedagsfest och man ser ju lite salongsberusad ut på dem... haha här lyckades hon ta en när jag pratade med Lisa.


 Stal Hannas fina krona : )




Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt fin klänning!!

2008-10-23 @ 14:38:18
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0