Kväll med min man..

Nu tvättar jag, tog fel igår så det blev ingen tvättning mer än en maskin.. Tobbe och Jokke sitter och dricker kaffe och traggar skit, och gnäller att jag är osocial.. haha får väl göra dem sällskap så dem blir tysta. Ikväll är det greys och det är ju veckans höjdpunkt..

Imorgon är jag ledig, ska till doktorn imorgon, sen när Jokke tränar ska jag passa på att träffa Lisa och ta en fika med henne på fenix, måste ha deras morotstårta : ) Sen blir det lite shopping, måste inhandla lite smink och sånt smått och gott..

Du kommer förlora stort på detta.

Ha en trevlig kväll mina vänner









Svar till kommentaren : Dubbelbemanning är när vi måste vara två hos en vårdtagare istället för ett, så det är inget snusk med det : ) hehe det lät ju trevligt : )


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nu känner jag mig inte så speciellt smart :) Vem kommer förlora på vad? Du skriver små mystiska antydningar som gör mig väldigt nyfiken!

2008-10-30 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0