Kär så kär...

Jag är så kär i dig Joakim Kristoffer Löfstedt, du är min blivande man det vet jag och jag känner att du är den rätte för mig. Du är helt underbar på alla sätt och vis, fy fan vad kär jag är i dig. Sättet du tittar på mig på morgonen och när du ler och säger godmorgon hjärtat då blir jag varm i hela kroppen. Du får mig att må så bra, du behandlar mig verkligen som en prinsessa. Allt som du sagt och skrivit innan, det betyder så otroligt mycket för mig. Jag kommer aldrig glömma första gången vi punkt punkt punkt, har ju till och med det uppskrivit i almanackan, haha som du sa innan idag hemskt vad där var många kryss...hahah ja vi gjorde inte mycket vettigt den "tiden"... vi har verkligen fått kämpa för att vara där vi är idag, men som du sa det är verkligen värt det. Och halvåret visade sig att vi båda insåg att det skulle vara vi och att kärleken till varandra var så stark så det gick inte att blunda för. Och nu är du MIN och fy helvete vad kär jag är och lycklig !!!!

Nej nu ska jag mysa med min nakna Jokke och titta på Greys.


Kommentarer
Postat av: hanna

naaaw =) pusss

2008-10-22 @ 22:28:26
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0