Det finaste jag vet !

Det är min underbara pojkvän, jag är så kär så det finns inte ord för det. Han gör mig verkligen till världens lyckligaste, framtiden är vår !! Allt känns så bra med honom, och jag vill dela allt tillsammans med honom. Idag jobbar vi till fyra, han ska in till stan och fixa det sista och jag ska hem och städa.. sen ikväll ska vi bara mysa !! Jag älskar verkligen det, han är så underbart härlig att bara ligga och mysa med.. Punkt punkt punkt haha ; )

Längtar tills nästa helg då vi båda är lediga så då blir det sängen hela långa helgen..

Min söta lilla blåsfisk jag är så kär i dig !! haha

Ha en underbar dag mina vänner..

9 dagar rökfri idag..

Kommentarer
Postat av: john

Kul att se du mår bra=0D håller tummarna för dig o rökningen... hälsa tobbe!!

2008-10-21 @ 01:11:00
Postat av: Emma

hej din gamle indian.. Så hittade jag till din blogg :) Känner dock inte igen dig på bilden med det är väl rätt johanna? :) Grattis till kärleken!! Kul o höra för er båda :) Kramis

2008-10-21 @ 15:54:21
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0