Äntligen..

Äntligen har jag införskaffat mig en digitalkamera, så nu kommer det komma upp massor mer bilder, kommer nog börja använda min bilddagbok också.. men det dröjer iaf ett par dagar till tror jag..

Nu sitter jag här igen, och lillebror spelar guitar hero på wii, han tränar nu till jokke kommer hem sen ska dem tävla..

Jag håller på att tvätta och det är inget kul, hade väldigt mycket tvätt idag, stor skillnad på att vara ensam och nu två.. och jag byter ju kläder ganska ofta så det blir lite extra där :)

Ikväll ska vi äta lövbiff, rotfruktsgratänh och bea sås, riktigt gott. Sen är det ju desperate housewives ikväll, efterlängtat.

Nu ska jag göra mig en kopp chai latte och titta på lillebror..

Hoppas VI får lägenheten !!


svar till kommentar : Det var en bilolycka, och han skulle fyllt 23 två dagar senare, det är bara att skriva precis vad du känner och tycker... bara börja skriv sen flyter det på ganska bra. Lycka till !!

Vi hörs kanske senare, annars får ni alla ha en bra kväll.

All min kärlek till Jokke, du är det bästa som hänt mig !

Kommentarer
Postat av: Sara

:)

Jodå de e fint!

Hur e allt själv? Kanske en dum fråga för du verkar lycklig å de e ju jätte kul för dig:)

Vi kan väl träffas ngn dag?

2008-10-28 @ 17:05:24
URL: http://ensaraliten.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mmm det är ju tyvärr så =/..

2008-10-28 @ 17:21:22
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0