typiskt..

Tror ni inte att när vi kommer till skolan idag så visar det sig att arbetet inte ska vara klart förräns vecka 5, knappt att jag blev arg som slitit så med det, men iaf nu har vi ju försprång. Och det skulle tydligen inte vara lika stort som det jag gjort men med lite annat, så vi får fixa med det. Men det är ju ingen brådska. Eftersom jag varit sjuk två tisdagar så har jag två prov jag ska göra nu, plus dem andra så det är mycket i skolan just nu.

Nu är jag precis hemkommen, vi tog en sväng till eko efter skolan, köpte lite tvättmedel och sånt smått och gott.. där fanns så mycket jag ville ha, massa fina julsaker : ) längtar tills vi flyttar så jag kan julpynta och sånt mys.

Nu ska jag brygga mig lite kaffe och titta på våra bästa år, sen är det gymnastik och ikväll desperate housewives : )





Tack för kommentaren, ja det är verkligen synd om mig som inte har något vett i huvudet, men vet du vad? Jag bryr mig inte allt för mycket vad du tycker om mig, man ser andra som man ser sig själv vetdu : )

Kommentarer
Postat av: Sara

ähh.. att folk inte bara växer upp någon gång!





Fast du är ju en knas:D





Puss

2008-11-26 @ 08:43:35
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0