Tvätt och kändis..

Då var det fredag igen, tiden bara rinner iväg. men fredag är ju trevligt, det innebär idol och singing bee kalas : ) Vaknade och hade jätte ont i halsen och var snorig som ett litet barn, känner att en elak förkylding börjar smyga sig på nu.. och det uppskattas inte!! Det är ju att inta glädjedryck imorgon och det är inte så spännande att ha ont i halsen då.. det blir att knapra alvedon och dricka te som en galning idag. Ska strax bege mig till tvättstugan, hade tänkt ge mig ut på en lång powerwalk lite senare men det känns mer som soffan och vänner lockar då jag inte är riktigt kry. Jokke var precis hemma och höll rast, han har bara matrundan kvar sen kommer han hem och pysslar om mig : ) han är för bra för att vara sann. Om ni läst kristianstadbladet i morse så hoppas jag ni la märke till att jag och Hanna är med där, dem haffade oss utanför Aima igår, alltid trevligt att vara lite halvkändis haha. Måste än en gång klaga på detta gråa och ruskiga höstväder.. jag tycker INTE alls om det.. inte ens lite.. men som dem säger "alla årstider har sin charm" ska försöka komma på höstens idag hade jag tänkt..

Nej, tvättstugan var det..


 Älskling dukat upp frukost..


 Älskar dig.


hörs senare


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaså? Det har man missat får kolla ikväll hihi!

2008-11-07 @ 13:22:58
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0