Trött som en tok..

Usch gårdagen var verkligen seg, största delen av dagen tillbringade jag i soffan, och det var ju självförvållat så det var ju inte spec synd om mig..

Idag har jag jobbat mellan 07.15 - 14.00.. blir  mycket jobb denna veckan och det känns bra.

Imorgon är det skola och gymnastik igen, har prov så det blir att plugga ikväll, Jokke jobbar ändå ikväll så det passar bra så jag får lugn och ro, har ju svårt att koncentrera mig på annat än honom när han är hemma. Han är så underbar och jag blir mer och mer kär i honom för var dag som går..

Ska hårdträna inför juluppvisningen imorgon, nu har vi äntligen bestämt oss för att vi ska vara grease och hoppa trampett, ev långmatta med. Får se hur lång tid det tar..

nu sitter Adam och Jokke och spelar nintendo, Jokke börjar jobba om en kvart, sen hämtar mamma Adam snart så då får jag väl ta tag i läxan.


Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0