Titta det snöar, haha..

När vi är på väg ut till bilarna och det är dags för oss att bege oss ut på våra rundor, då stannar jag upp och säger "älskling det snöar" Jokke tittar konstigt på mig och går ut.. och dem andra som står ute bara skrattar åt mig haha.. inte snöade det, och hur jag kunde få för mig det är för mig en gåta.. haha att jag är förvirrad och trött ikväll. Tur att jag jobbar med Jokke ikväll : )

Nu är vi hemma och håller rast, blir te och macka med ägg, blev så sugen på det.

Är lite sur på mig själv som tackade ja till att jobba kväll ikväll, missar ju greys!! tusan med, och jag kan inte titta på  reprisen eftersom jag jobbar kväll söndag med.

På lördag kommer Elin och klipper mig, ska äntligen våga klippa mig som pink, det är så jävla snyggt!!! Hittar ingen bra bild men det är så som hon har det i videon so what.

Ha en skön kväll


Kommentarer
Postat av: Therese

jag vill också klippa mig :(

2008-11-13 @ 16:53:00
URL: http://thereselofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0