Svettigt och finslipning..

Ja idag har det varit tufft på gymnastiken, sträckte mig när jag gjorde handvolt.. mitt eget fel då jag höll på att plocka fram när barnen värmde upp så det blev inget för mig... kommer inte kännas bra imorgon,.

Nu har jag precis kommit hem, ska färga håret igen.. blev inte riktigt nöjd nu..

Jokke är ett par ärande i byn, jag ska strax sätta igång kaffe sen blir det kvällsmat. Han var sugen på pasta, men för min del blir det fibergröt och fullkornsmacka då jag satt igång med min diet igen.

ikväll ska vi mysa i soffan framför desperata hemmafruarna..

Vi fick årgångsglöggen av mamma!! blev skit glad !! Synd bara att inte Jokke dricker glögg, men då blir det ju bara mer till mig och det är kalasbra : )


Är sugen på att festa till det lite, vi ska fira Jonas på fredag. ´Ska till steakhouse och äta, får blir några öl då. Sen är det ju jobb hela helgen. men nästa är vi båda lediga hela helgen så då ska det festas !!!


Ännu en dag närmare flytt, som vi längtar !!


Jokke, jag älskar dig så mycket så !! Du är det finaste jag vet.



Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prennumerera på den) :)

2008-11-25 @ 20:12:16
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0