skola och regn.

idag är det tisdag vilket innebär skola.. har kollat blodtryck på varandra idag och det var skoj : ) mitt låg på 120, sen 110 genom 70 så det var med bra. Jag kommer leva länge sa Kerstin, kanon : ) haha.

Det blir ingen gymnastik idag för min del, ska jobba så dem får klara sig utan mig.

Nu är det inte länge tills vi får besked, och tezz hade en vän som verkade intresserad utav min så om allt flyter på bra så kan vi kanske flytta in redan i början av januari, hade varit kanon.

Nu är jokke uppe och tränar och jag har precis kommit hem, har bytt om till mjukisbyxor, hade tänkt lägga mig i soffan och titta lite på tv och vila innan jobb.

Jag är sugen på lussekatter idag, det är verkligen det godaste som finns ! Åt min första för detta året igår, och det var såå gott !

Ha en bra dag, så hörs vi ev senare.

Jokke, jag älskar dig. Du är det finaste jag vet. du är den som får mitt hjärta att slå ett extra slag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0