Riktigt snygg..

Sitter och läser massa kändis skvaller och tittar på massa bilder och så... alltså jag tycker pink har blivit skitsnygg, spec i videon so what, jag är inte så förtjust i sånt sönderblekt hår men på henne är det ju verkligen skit fint.. ja hon är så satans snygg.. men hon är ju inte i närheten av victoria.

Har sovit nästan hela dagen, kände mig hel kass.. bötjar bli lite piggare nu och det känns skönt, men jag får säkert svårt för att somna ikväll.

Imorgon kl 17.00 kommer Elin och klipper mig, ska bli skönt då mitt hår växt som bara den sen sist, Elin säger alltid att hon aldrig varit med om någon som har så tjockt hår som mig och som det växer så fort på.. dock inget jag tycker är positivt. Håret blev väldans mörkt nu, och jag blev supernöjd. Mamma tyckte dock det var för mörkt, men Jokke gillade det  : ) Lägger upp bild imorgon när jag är nyklippt och så..

Jaha, vem tycker ni nu ska åka ut i idol ikväll ? Jag ringde och röstade på Kevin idag, första gången jag röstat.


Den 18 är sista dagen på lägenheten, någon som vet hur länge det brukar ta sen tills man får vet om man fått den eller ej? Jag kan knappt bärga mig.. satt och tittade igenom ikea katalogen igår, ska köpa massor med saker om vi får den. Fast det enda vi behöver nu direkt är köksbord, och ev en soffa till tv-spelrummet. Annars har vi allting.

Nu ska jag fortsätta med mitt idol tittande, sen värma lite äppelglögg..

30 min till sen börjar ett av mina favoritprogram, singing bee.. Jag och Jokke vii tävlar alltid, och det blir alltid jag som vinner, jag borde faktiskt ställa upp på det, för jag måste säga att jag är duktig på det med att komma ihåg och kunna texter, men att jag sjunger bra det är ju inget jag kan skryta med haha. Tycker lite synd om Jokke som behöver höra mig varje fredag.. och sen imorgon är det singalong.. och det är ännu bättre : )

Nej nu ska jag pussa på min underbara Jokke, han är det finaste jag har och min allra bästa vän.

ha en skön fredagkväll, så hörs vi imorgon em.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ring ABK o se om de som är nr har hört av sej om de tackat ja eller nej :) De måste ju ha kollat på lyan ;)

2008-11-14 @ 22:04:39
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nja ja tycker att Pink är cool men inte snygg=/.

Men sten cool ;)

2008-11-15 @ 01:28:05
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0