Ny klännig och smink..

Körde in och hämtade Jokke i stan vid fyra tiden, tog en runda i stan. Jag har handlat så flititg på h&m så jag har fått checkar på 650 kr så jag var tvungen att göra av med dem : ) Blev en svart jätte söt klänning och lite smink.

Sen nu ikväll har Madde varit här och gått igenom allt till imorgon då det är åter dags för skola..

Bara så ni vet så har jag världens snyggaste pojkvän !! Jag älskar honom så mycket och jag kan aldrig få nog av honom, han är världens mysigaste och han är så sjukt snygg naken !!!  : ) Det finns ingen som han, och han är bara min!! BARA MIN !!!!

Nu har vi precis duschat, så resten av kvällen ska vi tillbringa i sängen..

Sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0