Lördag..

vilken underbar kväll vi hade igår, min kärlek lagade kålpudding som är det bästa jag vet, och så gott det var. Sen till efterätt åt vi chokladpudding och massor med grädde och mandariner fy fan vad gott !! Blev riktigt bortskämd av honom igår.. myste hela kvällen..

Idag jobbar han delad tur, nu har vi precis ätit bullfrukost. Han ska snart köra ut på matrunda och då ska jag ut och powerwalka sen in i duschen och göra vid mig, sen ska vi nog in till stan och ta en fika innan han börjar jobba igen vid fyra.

Vi hörs senare, lägger upp bilder senare.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Yes it is =)! Ja den är grym tycker jag! Så nöjd med mina köp. Trevlig helg!

2008-11-01 @ 11:33:36
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0