Lite att göra..

Nu är Jokke hemma och håller rast, fick sova länge idag och det var skönt.

Ska dricka upp mitt kaffe sen ut och powerwalka.. Sen blir det storstädning här hemma. Ska upp till affären och hämta mina kläder och sminket jag beställt : ) Vi ska på fest i yngsjö på lördg och då hade jag tänkt ha någon av mina nya klänningar så jag hoppas att dem passar : ) jag älskar verkligen klänningar, hatar att jobba för då måste jag ta på mig jeans och jag känner mig inte alls kvinnlig i jeans, utan det ska vara klänningar eller kjolar !!  därför älskar jag verkligen denna årstiden då man kan snygga till med strumpbyxor, knästrumpor och allt sånt, kalas.

ska pröva min nya mjölkskummare idag, den andra hade gjort sitt märkte jag sist jag gjorde chaite.. Fy fan det är verkligen det godaste jag vet.. måste dock snart köpa nytt pulver.. har gått åt en del den senaste tiden.. och mer lär det bli med tanke på dem kalla kvällarna, då är det klockrent att göra sig en kopp chaite och sen krypa ner i soffan och mysa med Jokke..

Jaha nu sitter jag här och tänker att det är ju snart jul, och jag har inte en enda julpryl?! Lite småpanik där.. men det ska säkert ordna sig.. pratade med Jokke att det hade varit skönt att ta flyget till något varmt land nu under julen.. men jag tror inte jag hade kunnat det sådär, innerst inne så älskar jag ju julmys.. vi får ta den resan senare.. och det är vekligen ett måste då Jokke aldrig varit utomlands... har lite planer på min julklapp till honom så det ska nog bli bra :)

Är lite små irriterad på abk.. Tycker deras system med poäng och sånt är trams.. hoppas iaf vi snart får en lägenhet, lutar åt att det blir en trea.. så man även kan bo där om det är så att saker och ting utökas : )

Nej nu ska jag plocka undan frukosten sen ut och powerwalka.




ha en bra dag så återkommer jag senare.

Kommentarer
Postat av: Jokke

vi får helt enkelt ta och åka till EKO o shoppa lite julsaker till dig min kärlek!

2008-11-04 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0