LCHF

Jag har ju prövat en del batnings produkter och olika maträtter. Det jag tycker är bäst är nutrilett, men det är ju inget man kan klara sig på en längre tid.. tycker också att atkins är bra men det är mycket pill och svårt när man jobbar som jag gör och inte alltid kan stå i köket och laga något snabbt. nu har jag hittat en ny jag ska pröva LCHF.. Alltid spännande att pröva nytt, ska även köra en detox. Ska köpa produkter imorgon på eko, såg dem hade det där billigare än hälsokost : )

Nu kom Jokke hem så nu ska jag mysa med honom, och föklara min kärlek till honom.

Mår illa av chokladpuddingen, men god var den.. kanske inte den bästa batningsprodukten haha

sov gott mina vänner


LCHF står för Low Carb High Fat. Vilket betyder,
minskat kolhydratsintag och ett ökat fettintag

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför ska du gå på diet? Du behöver ju inte det :) Hoppas allt är bra annars :) Kramkram

2008-11-26 @ 22:53:13
URL: http://youandmehoney.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar till Sofia : Ja allt är bra tack,hur är det själv? jo det är aldrig fel att göra sånt : ) Kram

2008-11-27 @ 10:05:00
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0