Keep smiling..

Idag var jag riktigt duktig som gick upp direkt när klockan ringde, har nog ALDRIG hänt förr.. blev nästan lite chockad där :) Men det kändes skönt att slippa stressa..

Idag är all ordinare personal på utbildning i degeberga så vi är bara tre inne i vår grupp idag, trodde det skulle bli stressigt och mycket men vi vikarier kan dethär med att jobba på så allt har gått kanon.. (peppar peppar ta i trä).. slutar ju inte förräns fyra idag. Är nu hemma och håller rast, gott med the, känner att halsen börjar dumma sig igen..

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra förutom att åka hem till mamma och hämta nycklar då vi ska passa katterna i helgen, sen var hon snäll och ville bjuda på mat och det tackar man klart inte nej till.

Imorgon ska vi åka och hämta kartonger, det är ju faktisk mindre än 3 veckor tills vi flyttar.. och sen är jag sån att det ska hända NU så jag kommer säkerkligen packa ner det mesta nu : ) Jag kan inte beskriva hur glad jag är över detta, när vi var och tittade på lägenheten kände jag direkt att detta skulle passa oss, den är verkligen perfekt. Så skönt att ha ett KÖK, ett SOVRUM ett VARDAGSRUM och ett EXTRA rum..det är lite skillnad mot min etta med kokvrå.. haha från 35 kvardrat till 75.. skönt det.
.
Så nu ska det planeras en massa och inhandlas.. har redan bestämt färger och så i sovrummet, det blir såklart brunt : )
Sen vet jag inte rikigt resten, Jokke får väl med bestämma fast det tar emot haha.. han får ju bestämma sitt "tvspels rum"  vi ska iaf inhandla ett köksbord då vi inte har det, sen en soffa, ska ha min i tvspels rummet.. sen en tvbänk till vardagsrummmet och lite sånt smått och gott... men det viktigaste är TVÄTTMASKIN.. det sa vi direkt att vi ska ha en, det är ett måste, så det ska vi köpa först av allt. Ser fram emot att kunna tvätta när man vill, skönt.


Var precis inne på Lisas blogg och hon hade skrivit så fint om mig så jag blev helt tårögd, var tvungen att kopiera det och klistra in det här. Man ska verkligen ta vara på sina vänner, och såna här saker gör att man förstår att det verkligen är ens vän. Det är som Lisa skriver att vår vänskap har varit som en bergochdalbana men vi har ändå alltid funntis för varandra när det väl behövts.. och det är vänskap det, som trots allt så än idag finns vi för varandra.. 1994 det året är vårt.

Min älskling Johanna Elofsson.
som jag känt sen jag var.. Ja vi lärde känna varandra i 0:an hösten 1994. 14 år sen.
vi bråkade och var ovänner, var bästisar , bråkade, bästisar.
Detta höll sig lääääääääääääänge.
Men. . Hon har haft det jävligt tufft och jag tror inte många förstår det egentligen, för hon är stark som en oxe.
Hon är en fantastisk vän och jag tycker det fortfarande, även fast hon nästan alltid fick ha de finaste barbies när vi lekte =)
Jag sa det i åttan, nian osv, DU är ALLTID nr 1 för mig. ALLTID.
Jag hade kunnat skriva slut på plats i bloggen med våra historier. Vi var sjuka. Vi rymde mitt i natten till Class haha. tex.
du finns alltid i mitt hjärta,  annahoj.



Oj, det blev ett långt inlägg.. hoppas ni fick ett trevligt läsande : )  Nu ska jag ut på matrunda.

Ha en skön höstdag så hörs vi senare.


Kommentarer
Postat av: Lisaa

hihi ja ketchupbruden och senapgirl forever! :D:D:D:D

I love you!

2008-11-20 @ 20:30:46
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0