Kärlek !!

Jag är så kär i Jokke så det går inte att beskriva. Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva sånhär kärlek, och jag trodde heller inte att den fanns. Jag hoppas och önskar att alla får uppleva den, för den känslan gör verkligen livet värt att leva oavsett väder eller humör..


Idag jobbar vi mellan 7-16, sen blir det hem och städa, då jag inte hann det igår för vi var iväg hela dagen och kom hem sent igår kväll. Sen ska vi laga middag och sen blir det bara massa mys i soffan.

Imorgon ska jag bort till Tezz och Jonas, Tezz ska göra mina naglar, sen ska jag självklart kela med Ronja och Bianca : ) Sen blir det en lång runda powerwalk imorgon em.

Skriver ev mer ikväll, annars får ni alla ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: hanna

jo ska göra det nuär jag har tid pussss

2008-11-02 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0