Kalas och tårta..

Nu har vi precis kommit hem, har varit på kalas hos Tezz och Jonas, bjöds på tårta och kaffe och lite smått och gott. Sen blev det bus och kel med Ronja och Bianca.. Jag skulla natta Ronja, och gissa vem som somnade? Självklart jag.. denna trötthet alltså.. så Jokke väckte mig och tyckte vi skulle köra hem. Så nu sitter vi här och dricker julmust och äter saffrans gifflar, sjukt gott. Och självklart tittar vi på idol. Blir nog sängdags efter idol, förresten köpte ju mamma mia igår, och jag var också tvungen att köpa mysteriet på greveholm dvd, jag älskar verkligen den julkalandern. Jag fick den av mamma året efter den varit på tv, och jag tittade på den varenda dag efter det. Så jäkla bra !!

Hittade min sladd så nu lägger jag upp lite bilder här och på bilddagboken. Ha en trevlig kväll.

 ronja äter godis : )

 Sugen på tårta.



 dessa gardinerna ska vi ha i sovrrummet : )



 Älskling är törstig.
 jag nattar bianca

 kvällsfikat..

Nu ska vi mysa ner oss i sängen, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0