kaffesugen..

idag var det lika segt som vanligt att gå upp när klockan ringde, jag hatar verkligen det. Och mycke riktigt hade jag rätt om att jag skulle ha mer ont i armarna idag, kunde knappt ta på mig jackan i morse.. lite halv jobbigt.

Har haft lite småstressigt idag, en sjuk så jag fick lite extra. Men anna sa att jag jobbar undan så det skulle jag fixa, och klart jag gjorde det. Har bara ett inköp kvar innan matrundan så det är ju lungt..

är hemma och dricker kaffe nu, var tvungen.. hade sån huvudvärk för att jag inte hann dricka innan vi körde ut i morse.

äntligen blev jag nöjd med håret, nu är det mörkt men inte svart och sen lite rött i. Nu ska det bara växa, jag avskyr detta korta.. nu ska jag ha det långt, så är det bara. Överväger att göra en förlängning men det är ju så satans dyrt..

jobbar mellan 07.15 - 13.00 , sen i em ska jag nog träffa Julia om jag uppfattat det rätt? : ) men innan dess blir det en lång powerwalk. Jokke jobbar kväll idag så jag ska packa en massa senare.

nu ska jag pussa på Jokke innan jag ska bege mig ut igen.

Ha en bra dag så hörs vi senare.

Jokke, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0