Jobb..

Idag är det jobb mellan 07.15 - 13.45.. Sen i em ska jag tvätta vilket jag inte tycker om alls..

Imorgon är vi lediga båda två, så när Jokke ska in och träna så ska jag ta en fika med Hanna, och sjävklart på Fenix, känner ett stort sug efter morotskakan.. : )

Har en hyrbil på jobbet idag, och jag hade "turen" att få larmet i morse så jag valde först bil, och självklart tog jag hyrbilen.. riktigt rolig att köra : )  När Jokke och jag åkte på ett larm tillsammans så sa han jaha ska vi ha en sånhär bil när vi får barn? Nej nej, vi ska ha en svart v.70 INGET annat.. hyrbilen är en saab 9-5

Jokke.. jag säger bara.. Jag älskar dig !!



Nu håller vi rast och ska fika lite, skriver mer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0