Höstväder..

Idag är det riktigt tråkigt höstväder, hade tänkt ge mig ut på en lång powerwalk men efter jag sett hur vädret var så fick det bara bli en promenad till Ica.. vågar inte vara ute i detta vädret eftersom jag redan är förkyld. Idag blir det städning här hemma och lite sånt skoj. Sitter nu och färgar håret, och väntar på att våra bästa år ska börja. Jokke jobbar till halv fyra idag sen ska han och David träna.. så jag har hela dagen för mig själv. Kan inte sluta längta tills vi får besked om lägenheten, jag blev verkligen förälskad i den, och en trea det är ju verkligen skit bra. Så ska Jokke få sitt tv-spel rum, haha. Måste gnälla lite, vi var och hyrde tre filmer på hemmakväll igår, Territory (en rysare med krokodiler och så) den var väl sådär, men för överdriven, sen The mist och det är en stephen king film, kan tänka mig Julia sett den : ) också en rysare, men den var verkligen skit dålig !! och sist All the boys love mandy lane, den har vi dock inte hunnit se ännu, och  jag tycker den verkar bra. Någon som sett den ? Vi brukar ha otur när vi hyr fimer, men jag hoppas den är bra. Fick även med oss en stor påse med godis, det är ett måste när man är på hemmakväll, dem har verkligen världens godaste godis där.


  kanske är jag efter men aldrig har jag sett julmust på burk innan?! Var ju självklart tvungen att köpa en, eftersom jag älskar julmust och det är ju den enda läsken jag dricker. Kändes konstigt att dricka från burk : )


 Jokke köpte ny mobil igår, knappt avundsjuk !




Imorgon jobbar vi båda två så ikväll blir det en lugn hemma kväll med idol och singing bee.

Nu ska jag skölja ur färgen, får passa på när det är reklam. Sen ska jag göra mig en Chai latte och mysa ner mig i soffan.. sen får jag väl ta mig ett ryck med dammsugaren..

förresten, vem tycker ni ska åka ut i idol ikväll ?

Ha en skön fredag mina vänner Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack=)=)



Ska hålla tummarna för att ni får lägenheten!

Trevlig helg!

2008-11-14 @ 12:49:25
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Vill du följa med mig till the studio den 27e ?

Man blir sminkad styklad och fotograferad.!

KRam

2008-11-14 @ 13:08:00
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sofie : Tack så mycket :)



Hanna : Ja det gör jag gärna :)

2008-11-14 @ 13:12:46
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Tack :-)

2008-11-14 @ 14:29:33
URL: http://motljuset.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh! Nu blev jag ju också avundsjuk, den mobilen vill jag också ha!!



Vad det gäller Stephen King filmen har jag faktiskt inte sett den ;-) tror jag.



Har du inget för dig sen kan du höra av dig, jag sitter bara hemma och ugglar till halv sex.

2008-11-14 @ 15:20:17
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: fiafia

jag har sett den filmen!! ingen höjdare men går att titta på:)



ha en underbar helg, o ge jokke en lusing från mig;) kram

2008-11-14 @ 17:51:56
Postat av: Jenny

Sån har ja med köpt =). Fick min här om dagen och jag är såååå nöjd! Bilderna blir verkligen skit bra!

Trevlig helg!

2008-11-15 @ 01:29:40
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0