Första Advent och julskyltning.

Idag jobbar jag mellan 07.00-13.00 och Jokke 07.00 - 16.00.. i morse var jag förvånansvärt pigg när klockan ringde, är iof inte så konstigt med tanke på att jag somnade 21.10 igår.. så när Jokke kom hem från jobbet stensov jag, lika social som alltid på lördagar : ) ska bli skönt att vara ledig imorgon med sovmorgon.

I kväll ska vi till lägenheten och mäta och lite så.. sen ska jag tänka ut vad jag kan ha för gardiner i köket, och det andra rummet kommer bli ommålat så till det kan jag inte köpa gardiner ännu. Sen ska vi åka och titta på köksbord nästa vecka så sen är det mesta färdigt som är ett "måste"  innan vi flyttar in . Jag längtar så mycket så jag vet inte vad.. det ska bli så otroligt skönt att flytta till något större och till något som är vårt, ska bli underbart.

nu är vi hemma och håller rast, har ätit valnötsbullar idag med, det är verkligen det godaste jag ätit. Och sen julskinka ich rödbetssallad till det, mums !!

idag är det julskyltning här i tollarp, ska väl upp och titta lite en sväng ikväll, mysigt med all julbelysning.. sen bjuds det ju på glögg och det älskar ju jag : ) Nästa helg är det julskyltning i stan, och det är ett måste att gå på.


Nu ska jag pussa lite på min jokke innan vi ska ut på våra matrundor.

Ha en skön första adventssöndag !!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej..Har varit här inne innan utan att skriva så jag får väl göra det nu!!Vad kul med ny lägenhet, fixa o planera!Vet inte om du känner igen mig men är från Tollarp iaf!Är inte julskyltningen i stan idag??Ha en bra dag iaf!//Emelie

2008-11-30 @ 11:54:15
URL: http://emelisan.webblogg.se/
Postat av: Julia

Julskyltningen i stan är idag! De har öppet till 18.00 idag i alla fall och massa kunder sa det var idag? :-P

2008-11-30 @ 17:34:46
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, var det du som kommenterade i min blogg? Var liksom inget namn så jag förstod ingenting. Men av svaret att döma antar jag nu att det var du ;-)

2008-12-01 @ 16:27:05
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det var det : )

2008-12-01 @ 18:28:26
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0