födelsedag, steakhouse och jobb.

Idag fyller Jokkes lillebror år, GRATTIS Jonas : ) Vi ska fira honom ikväll på steakhouse, mums !!

Igår blev det mycket shopping, vi var i alla affärer och ränder.. hittade världens finaste spegel som vi ska ha i hallen, och tor det eller ej på öb, och den kostade endast 149, ett riktigt kap. Jag blev överlycklig !!!! Och sen hittade jag gardiner till sovrummet tror det var på jysk, jätte fina. Kommer passa bra till det andra vi ska ha där..

nu är jag hemma och håller rast, Jokke är ledig idag och det är lite orättvist att han fick sovmorgon idag, jag får väl se fram emot måndag morgon då har jag sovmorgon : )

Vi hörs senare


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack=) Ja dem blev goda!!

Vad blev det för spegel? Vi köpte en jättefin guldig där i lördags, så bra pris ju!



Trevlig helg, kram

2008-11-28 @ 10:49:19
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0