Flaskbanken och blåa loppan.

Åkte in till stan för att Jokke skulle till bilprovningen, allt var bra och det gjorde Jokke glad : ) Sen körde vi mot blåaloppan för att fika, sen gick vi en sväng på stan och mös lite.. tog en sväng in på systemet köpte lite dricka till helgen och sjävklart en flaska glögg.. Lucia choklad, ska bli spännande att pröva den.. blir sen till greys.

jag har verkligen kärat ner mig totalt i Jokke, det är inte klokt. Har ALDRIG tdigare känt så starkt för någon förr. Jag skiter fullständigt att vi inte varit tillsammans så länge, för jag hade verkligen kunnat skaffa barn, hund, hus och volvo med honom nu, för fy fan vad kär jag är i honom! Och med tanke på allt vi gått igenom och klarat så vet jag att inget verkligen INGET kan komma emellan oss två, vi har övervunnit det mesta och vi båda är säkra på vår kärlek till varandra.   Jag vet att han är rätt för mig och jag för honom. Vi trivs så bra tillsammans och vi är på samma nivå, och lika argsinta : )  Ja der är verkligen helt pefekt allting !!!



 Glöggen vi köpte, med smak av choklad.

 Jag älskar dig.





 Fick en sånhär av min kärlek igår : ) världens underbaraste är han.. Dock bara han som lyssnat på den.. han sitter just nu och sjunger till den, han är så fin så.


Nu ska jag värma lite av glöggen, ska bli spännande. vi hörs imorgon innan vi beger oss in till stan. Ha en skön kväll alla !

Kommentarer
Postat av: Sara

så härligt att läsa om er kärlek:)

Mysigt!

Ja de e jobbigt, men de som inte dödar, härdar!

Ska bli skönt den dagen man bara kan slippa allt sånt här trams!

2008-11-05 @ 21:24:59
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0