Carbonara och latte..

Blev en latte på fenix idag, trevligt sällskap av Hanna och E..  Sen gick vi och kollade lite kläder, köpte mig en klänning.

Sen hämtade mitt hjärta mig och vi körde till willys för att handla och självklart blev det en sväng inom skopunkten.. fy fan vad mycke stövlar det har kommit in !! Nästa månad blir det 6 par stövlar haha..

Nu är vi hemma hos mamma och Adam, har precis ätit pasta carbonara, ska strax köra hemm till oss, vi ska passa Adam ikväll och han ville hellre va hemma hos oss så han kan spela wii : )  Så söt är han.

Är lite små trött och illamående idag.. lite små jobbigt. kan bero på allt kaffe jag druckit. Dum som jag är så tar jag ju en latte.. korkat när man är laktosintolerant.. men men.. gott var det iaf.

Är ledig imorgon med och det känns skönt, ska tvätta imorgon och det är verkligen ett måste så nu kan jag in skjuta fram det längre..suck pust och stön..

Lördag har det blivit ändrade planer, blir att inta glädjedryck med Jonas och Tezz, ska bli mycket trevligt.. först jobbar vi båda på dagen..

Kläderna jag beställt på ellos passade inte, ALLT var för stort, knappt irriterande !! Jag älskade guldklänningen ju.. jaja tråkigt men men..

Nu spelar dem fifa 08 på playstation...

Överväger om vi ska ta och flytta in till stan, har iaf sökt fyra 2 på östermalm och 1 centrum och 1 på lyckans höjd. Vägrar bo någon annanstans..

Imorgon ska Jokke skriva ut ansökan till skolan så jag kan skicka iväg den såfort som möjligt. Tänker inte berätta än vad det är jag ska söka och var.. det får vänta lite : )

Nu ska vi köra..

Lägger upp lite bilder när vi kommer hem.

Smack

Kommentarer
Postat av: Sara

så typiskt ellos, allt ja med beställt är för stort!

2008-11-06 @ 20:15:15
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0