Borde förbjudas..

Ja det borde vara olagligt att börja jobba sju en lördag morgon, usch vad jag HATAR tidiga morgnar.. är alltid lika seg, fattar inte var jokke får all sin energi ifrån..

Riktigt tråkigt väder idag, bara regnar och blåser.. nu är vi hemma och håller rast, jokke slutar ett idag och jag fyra,efter jobbet blir det snabbt hem och fixa till lite sen kommer Elin vid fem och klipper mig.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, just nu vill jag bara mysa ner mig med jokke i soffan med massa ljus och så..

Fick en hel påse med äppel av en tant idag, så jag ska överraska min kärlek med äppelpaj ikväll, gott va? : )

Vi hörs senasre med bilder och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0