Bara timmar kvar..

Nu är jag hemma och håller rast, jokke skulle bara inom affären sen kommer han med hem..

Nu är det bara timmar kvar tills vi får reda om lägenheten, ska ringa direkt klockan 08.00 imorgon bitti.
´
fick ett glatt besked på jobbet idag, från och med måndag nästa vecka ska jag gå på ett schema tillsvidare, får vi lägenheten nu så är ju verkligen allt på topp!! fast jag är världens lyckligaste ändå, för jag har världens bästa pojkvän att dela mitt liv med !

Sen jag sluta röka har jag fått ett starkt beroende av daim, jag är helt tokig i det!! och sen turkisk peppar såna hårda karameller, så goda !! Fast jokke gillar inte lakris så jag får passa på att äta när inte han är i närheten, kan ju inte riskera att missa några pussar..

nu kom han hem och han ska laga mat : ) Jag är världens lyckligaste med honom, han förgyller mina dagar och jag blir alltid lika glad när ja vaknar upp och ser han ligga brevid mig. Det är helt underbart att han är det sista jag ser när jag somnar och det första jag ser när jag vaknar, obeskrivlig känsla !! Jag älskar verkligen honom.

Har nog aldrig hört en fulare dialekt, och bilder kan verkligen ljuga.. och bred last är det.

8 dagar kvar sen släpps mamma mia dvd :)


Kommentarer
Postat av: hana0pana

du, du vet han som hade auktionen i tollarp, som köpte vårt hus i ilnestorp, va inte han slätk med jocke och dompå nåt sätt? kommer du ihåg vem ja menar.......... ? eller har ja blandat ihop allting kanske....

2008-11-18 @ 22:19:41
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo det stämmer det : )

2008-11-19 @ 08:48:38
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0