Åter dags för bowling med jobbet..

Nu är det dags för bowling med jobbet igen, sist vi var där så var allt så hemligt med Jokke och och mig så då fick vi hålla fingrarna i styr och låtsas som ingenting, men nu när vi ska dit så kan vi skrika ut vår kärlek och pussas hela tiden, underbart !!

imorgon är det löning för oss kommunalare, alltid välkommet. Ska in och skriva kontrakt på nya lägenheten imorgon em, sen ska vi till eko och shoppa lite. Och det näst viktigaste (efter kontraktskrivandet) 'är att köpa mamma mia filmen !!

Har sovit lite nu i em, känner mig konstant trött och det är riktigt jobbigt, vet att Julia är likadan..  undrar vad detta beror på? Kan det va vädret? som sagt jobbigt är det iaf.

Jokke har precis varit hemma och haft rast, tur det annars hade jag nog sovit till han slutat jobba. Ska försöka packa lite nu innan greys börjar. Jokke är lite sur för han inte kan se det ikväll,stackaren. Får försöka glädja honom på något sätt när han kommer hem ; )


Kommentarer
Postat av: Juliat

Det är sjukt jobbigt. Jag la mig vid 21.15 igår men kunde återigen inte somna fören runt halv 12. Vaknade av att klockan ringde vid 10 (ställde den för jag orkar inte sova bort en hel dag till när jag ändå är lika trött oavsett hur många timmar jag sover) och över 10 timmar senare är jag lika trött ändå.



Sjukt trött på det här!

2008-11-27 @ 10:42:59
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0