arg på mig själv..

Ja det är jag verkligen.. varför i hela friden klippte jag mig?! Jag ångrar mig något fruktansvärt mycket, vantrivs verkligen i detta !!! Som tur är så växer mitt hår fort, så det blir nog snart bra får jag hoppas!  Sen såfort det blivit längre ska jag färga tillbaka till det svarta så då blir det perfekt igen.

nej nu har jag gnällt tillräckligt, har ju tänkt börja med min diet igen, och nu har jag väl skärpt mig ganska bra. Men eftersom jag är deppig för mitt jävla hår idag så tänker jag kränga chokladpudding och grädde !!!!! Så nu står den och väntar på mig i kylen, hade tänkt vänta med att äta den tills greys börjar..

nej nu får jag försöka att slita mig härifrån..

förresten måste bara tillägga att jag är så glad för mina vänners skull, när man läser deras bloggar så blir man varm i hela kroppen när man läser om deras kärlek och lycka, och att jag också får uppleva detta är ju bara för underbart !! All lycka önskar jag er alla, och spec tänker jag på Sara som jag vet har haft det lite jobbigt i förhållandet, är verkligen jätte glad för din skull att allt är bra nu !! det är så roligt att läsa om sina vänners lycka !!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh:) Blev lite tårögd nu! Tack så jätte mkt, det är inte alla som kan glädjas åt andras lycka!

Men alla vi som känner dig vet ju också vilken underbar människa du är och man kan inget annat än älska dig!

Är också jätte glad för din skull att du har hittat mannen i ditt liv!

Kramar

2008-11-26 @ 20:33:08
URL: http://ensaraliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0