ändrade planer..

Ja då blir det inget steakhouse ikväll.. så jag hade tänkt spendera hela kvällen åt att packa och sånt, fick kartonger av Sandra idag, behövdes verkligen. Det är många som flyttar nu och så, och det är ju bra att man kan hjälpas åt med saker och ting.

Nu har jag varit duktig och packat ner det mesta i köksväg och sen massa shampon och massa "flickprodukter" eller vad man ska kalla det : )

Jag längtar så mycket till vi ska flytta, jag är verkligen helt förälskad i lägenheten, den är perfekt på alla sätt och vis!!

vi jobbar hela helgen så det blir ännu en lugn helg för oss.. börjar bli lite tröttsamt dehär med att jobba helger, men vad ska man göra?..

Nu har Jokke precis kommit hem från träningen, på sängen låg en ros och väntade på honom. Jag ville visa honom att jag älskar honom : ) han är det bästa som hänt mig ! Nu står han i duschen så jag passade på att skriva lite här, förresten ska nog smyga in till honom nu och hälla lite kallvatten på honom, sist lyckades han.


Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0