6 veckor +2 dagar

Ja så länge har jag varit rökfri : ) är riktigt stolt över mig själv.

Nu har jag precis duschat, ska göra vid mig sen upp till affären och lämna filmen vi lånade igår nania 2, riktigt bra var den.

Är helt färdig med arbetet nu och det känns skönt, så är det något ni undrar om afasi så är det bara att fråga : )

Jag ska lägga upp bilder när jag hittat sladden till datorn, tror jag packat ner den.

Nu ska jag göra mig en chailatte.

21 dagar tills vi flyttar, som jag längtar !!!

Kommentarer
Postat av: Johan R

Jävla grym du är! Starkt gjort, Johanna, det är beundransvärt. Kan någonstans förstå hur svårt det är, försöker sluta dricka coca cola ;)



/J

2008-11-24 @ 14:54:53
URL: http://johanshuvud.blogg.se/
Postat av: fidde

7 månader och 15 dagar....

2008-11-25 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0