4 HELA veckor och glädjedryck.

Gårdagen var mycket trevlig, och jag tyckte det var helt rätt att Lars åkte ut, håller på kevin, han är riktigt duktig !


Nu är lördagen kommen, har jobbat mellan 7-13.. var ju lagom trött i morse när klockan ringde.. jag förstår inte varför jag alltid är trött på morgonen, det spelar ingen roll hur dags jag lägger mig.. jobbigt när man oftast börjar 07.00..

Nu har jag precis kommit hem, har skjutsat Pelle och Josse till stan.. Ska strax in i duschen sen komma på vad jag ska pryda min kropp med ikväll, ska bort till Tezz&Jonas och dricka. Ska bli trevligt..

Idag har jag varit rökfri i fyra veckor och jag är faktiskt lite småstolt över mig själv : )

Ska försöka få liv i min man nu, han ska laga spagetti och köttfärssås till mig, mycket gott : )



 Måste borsta tänderna : )

 Världens sötaste ronja har ätit choklad : )
 

Bloggen klöddar en massa, så  jag läggert upp fler bilder imorgon. lär bli en hel del ikväll :)

Ha en skön lördag

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas ni får kul i kväll! själv får man glo på stjärnor på is haha puss

2008-11-08 @ 18:55:52
Postat av: fiafia

naw, en liten familj:) vad mysigt!!

2008-11-08 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0